programovanie AT89C51RE2

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Říjen 7 15:14:00 CEST 2009

> Ano aj nie... o tomto sme si kedysi pisali sukromne. Islo o maly
> terminal s inym MCU, displejom a klavesnicou,

Hmmmmm... Vobec si nespominam.... Prekliaty Alzheimer.... :-(

> Programy primarne neukladam do FLASH, ale vsetko drzim v
> RAM, aby to bolo rychlo a lahko menitelne uzivatelom

No, a vari to programovanie priamo vo FLASH nefunguje dostatocne rychlo a lahko?

> Nejak dobre mi vidite do suflika... ;-)

Coby, len som si to odvodil z Vasho komentara na ten clanok na uzone... :-)

> Povodne som nemal na mysli seriovu RAM, ked som pisal o RAM, ale to je
> zajimavy napad, urobit cele handlovanie zo seriovej RAM. Bolo by to o
> nieco pomalsie, ale BASIC interpreteru nedostatok rychlosti nemoze
> uskodit...

Pripustam vsak, ze by to nebola trivialna uprava....

> Co ake Silabsy? Budte konkretny.
> Snad Vam k dokopavaniu seba sa dopomoze vedomie, ze na taky pocin caka
> minimalne jeden clovek

No ved to ze dvaja. Ten prvy mi aj hardware poslal... 'F34x, ale snad by to slo urobit dostatocne univerzalne....

Len keby toho casu bolo...

wek