programovanie AT89C51RE2

j s jarin.hw@gmail.com
Středa Říjen 7 09:53:18 CEST 2009

Zacat den so zlomenymi rukami sa mi prilis nepaci... ;-)

Pristup k paralelnemu programatoru nemam, takze momentalne nemam
moznost precitat tu FLASHku, resp. jej naprogramovat bootloader, resp.
naprogramovat tam rovno tu aplikaciu a nestracat cas s bootloaderom.
U RE2 je bootloader mazatelny, takze je asi vo FLASH. Taktiez je
mozne, ze sa ta FLASH pri nepodarenom resete nejak "lizla", hoci mi to
pride ako dost nepravdepodobne - i ked v tomto smere mam skusenosti
hlavne s MCU, ktore nie su "dospele", takze nemaju samodestrukcne
schopnosti dovedene do takych rozmerov ;-)
Dobre, dost bolo rypania.
Este sa dnes pohram s tym sekvencovanim resetu a PSEN.
Ide o hobby projekt, vytvoreny v jednom jedinom kuse, ale vsetko ma
svoje hranice. Pokial to naozaj nepojde, tak RE2 odlozim do suflika s
tym, ze sa k tomu vratim ked budem mat cas nahanat duchov ci zhlobit
si paralelny programator - alebo aspon paralelny "citac", aby som si
mohol precitat, ci v tej bootloaderovskej oblasti je nieco rozumne.
P89C668 je pekny kusok, ale mne nebude vyhovovat, lebo som tu RE2
chcel prevadzkovat na 3V, tak ako mi ficala aj ED2 - o tejto
poziadavke som nepisal, lebo som ju nepovazoval za podstatnu.

J.S.