[OT] Jak reklamovat rychlost internetu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Říjen 7 09:19:51 CEST 2009

No tak u mě individuálně nenabídli nic. Jedině že by si dotaz "jak mám
vypovědět smlouvu" vyložili jako plané vyhrožování.

Perlička - na tom jejich webovým kontaktním formuláři je  zajímavá věta:

"Vyplněním údajů a kliknutím na tlačítko " Odeslat " souhlasím se
zasíláním obchodních sdělení dle z. č. 480/2004 Sb. a zároveň se
zpracováním, shromažďováním, uchováním osobních údajů dle z.č.
101/2000 za účelem dalšího kontaktu, pro marketingové účely UPC Česká
republika, a.s., Závišova 5, 140 00 Praha 4, IČO: 00562262. Tento
souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři, a to po
celou dobu 5 (pěti) let ode dne udělení souhlasu."

Tak já chci nahlásit technický problém a automaticky musím souhlasit
se zařazením do seznamu pro rozesílání spamu (=reklamy) na příštích
pět let. Hned v první zprávě jsem psal, že nesouhlasím s použitím mých
kontaktních údajů pro zasílání jakékoliv reklamy. Pak jsem to psal do
každé zprávy, ale asi jednou nebo dvakrát jsem zapomněl.

A dneska ráno mi přišla do mejlu supervýhodná nabídka od UPC s
poděkováním, že jsem je kontaktoval přes klientský formulář.
Samozřejmě mi nabízejí něco zdarma, ale jen když si k tomu něco jinýho
koupím.

Ten kontaktní formulář je vůbec vypečená věc, okýnko pro psaní zprávy
je mrňavé, asi aby se tam zákazníci moc nerozepisovali. A taky nikdy
neodpoví na všechny dotazy najednou. Na dotaz o výpovědi smlouvy mi
odpověděli až na třetí pokus, když jsem jim to napsal velkými písmeny.

Pavel Kadečka.