[OT] Pneumatiky modelarske?

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Středa Říjen 7 08:25:14 CEST 2009

>Øekl bych, ¾e odpovìï je napsaná pøímo pod obrázkem:
>wheels are ideal for mini-sumo robotics
>jestli se nepletu tak Jirka Rotta tyhle kolecka prodava ne ?

Samozrejme je mame ve vlastni nabidce a muzu je
kdykoliv dovezt ze Solarbotics z Kanady, ale
jeden zakaznik chtel objednat jenom gumy (ty sice
maji take, ale dovazet gumy z Kanady?). Tak jsem
si rikal, jestli je nejaky modelar nepozna. Pokud
by to bylo na modely, tak zhruba v meritku 1:16.
Ale mozna je to z nejakych hracek, nebo je to
tesneni do pracky, drtice odpadu apod., kdo vi...

J. Hanzal