Re: objednávka mini2440

Pajpach pajpach@katedrala.net
Úterý Říjen 6 22:05:30 CEST 2009

No ono se to da u nich na pozadani upgradovat samostatne. Muzete mit
libovolnou kombinaci 64,128MB SDRAM a 64,128,256,512 a1024MB NAND
No ja vzal max vybavenou stalo to jen myslim $10 navic :-D No nekupte to za
ty prachy :-)
Odkaz by byl, ja mam toto+ 7" LCD:
http://www.armdesigner.com/EM2440-III.html a toto:
http://www.armdesigner.com/KIT%20OMAP3530.html moje podminka byla
oddelitelny procesorovy modul, jsem vyvojar, a baseboardy si pod to udelam
presne na miru zamyslenym aplikacim (reklama: Kdyby nekdo
chtel/potreboval... rad navrhnu desku i vam ;-) end_reklama )

Kdyz si to proklikate, tak tam toho maji vic, tak si snad vyberete.
Jen upozornuji, ze je v dokumentaci hodne rozsypaneho caje (sice je psana v
radobyanglictine, ale na ilustracnich obrazcich je cinstina). Na DVDcku je
skutecne vzorova (co do obsahu SW a dokumentacni podpora. Az na ten
rozsypany caj...
Kdyz jim napisete PRED koupi, tak si muzete vybrat co bude predinstalovano v
modulu (ja to nevedel, a mel jsem tam linux (Qtopia))
Tak jsem si musel CEcka nahrat sam.
Pokud pri komunikaci utrousite poznamku, ze jsem Vas na ne nasmeroval ja,
budu rad. Ne ze bych dostal nejakou provizi, ale budou pak myslim ochotnejsi
na tech. podpore, kdyz uvidi ze to ma x lidi ze stejne lokality (CZ) a znaji
se :-)

S pozdravem
Pajpach