ATX auto power on

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Říjen 6 22:06:02 CEST 2009

Zdravim,

slo by to s kondenzatorom, ale stretol som sa z doskou, kde to
nefungovalo - po starte musel byt signal rozpojeny neaku dobu,
az potom sa mohol pripojit na zem a zase pustit, cize musi to
byt nieco zlozitejsie aby to chodilo vseobecne. Co pravda vo
Vasom pripade, ked to chcete pre jednu dosku ...

Slavo T.