programovanie AT89C51RE2

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Říjen 6 15:15:43 CEST 2009

Zdravim pritomnych,

mam DPS, kde je patica na x51 derivaty, k nej MAX232 a RS232-USB
prevodnik s FT232. Tuto DPS som pouzival na preprogramovanie
AT89C51ED2 a fungovala bez problemov - ako inak aj, ved tam nie je co
pohnojit. Pridrzat PSEN k zemi jumperom, zapnut napajanie a po
spusteni FLIP-u od Atmelu vsetko islo ako malo, FLIP identifikoval
obvod a bolo mozne programovanie a to vsetko okolo toho.
Potom som si zmyslel, ze by som urobil upgrade na RE2 a zda sa, ze to
nebude az take lahke. Ked tu RE2 vrazim do patice ED2, tak po dodrzani
tych istych podmienok ako pre RE2 MCU neodpoveda - FLIP ohlasi
timeout. Ked skusam komunikovat terminalom, tak na znak 'U' RE2
nereaguje, zatialco ED2 reaguje svojim 'U' - tak ako treba.

Takze - zda sa, ze ta RE2 vobec nevlezie do bootloaderu, ale neviem
preco. Podmienky na vstup do bootloaderu su, zda sa, v oboch pripadoch
rovnake (PSEN na zemi, EA na 1), takze tam "nema co nefungovat".
Ale ako sa zda, ma tam co nefungovat, iba neviem co. Nevie mi niekto
poradit, ci su v tomto nejake rozdiely medzi ED2 a RD2, ktore som
prehliadol?

Oscilator tej RE2 funguje, napajanie je pekne 5V, MCU ma okolo seba
dost blokovacich kondikov. Reset je kondik 1uF z napajania na RST pin.
Okrem jumperu a pull-upu 10k na PSEN pine tam uz nie je nic.
Komunikacny kanal je pripojeny na TxD_0/RxD_0.

J.S.