Re: Re: objednávka mini2440

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Úterý Říjen 6 12:57:23 CEST 2009

No jestli to chcete na hraní, tak vůbec nejlevnější může být staré PDA s Windows CE 3.0, ARM cca. 206Mhz, RAM 32MB, seriový a USB port, něco jako iPAQ3630. Ten byl populární v Čechách, Vodafoun s ním "testoval na lidech" mobilní internet. Já jsem vydražil minulý týden na e-bayi jeden za $12 včetně poštovného po USA jako vadný, ale vadná byla pouze baterka.

Ten iPaq36xx se vyznačuje jednou zvláštností. Nemá odpojení baterky při podvybití, takže pokud hodíte bazmek na pár měsíců do šuplete, baterku to zaručeně zabije.

Microsoft nabízí embedded Visual Studio 4.0 a vyšší pro programování Pocket PC s Windows 2003 a vyššími. Pocket PC 2002 byl podporován embedded Visual Studio 3.0. To na Microsoftích stránkách už neroste, ale někde mám instalaci ještě schovanou.

Vojta Bubník