objednávka mini244

r.vanhara@post.cz r.vanhara@post.cz
Úterý Říjen 6 12:51:06 CEST 2009

Ano,
funguje to přesně tak, jak ste popsal. Zkoušel jsem zatím pouze aplikaci pod linuxem (resp. QTopia) a šlape bez sebemenších problémů. Na přiloženém CD je navíc plno examplů, takže je si opravdu s čím hrát.

RV

Reknu to jinak. Nemam zadne ambice psat nejaky vlastni FW, ale rad bych
aby na to bezel nejaky linux nebo ty cinske WinCe a jak si pro to mohl
napsat (ve svem PC) nejaky program a ten spoustel jako aplikaci nad tim
OS. To lze tak, ze to v PC napisu, prelozim po USB nakopiruju do toho
bazmeku a pak nasledne spustim? Nebo jsem uplne mimo?

Radek Vicek