[OT] Jak reklamovat rychlost internetu

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Říjen 5 16:01:23 CEST 2009

Naprosta blblost.
Nezkoumal jsem kde je jejich FTP umisteno, ale urcite je to nekde v uzlu
a za nim to maji zabite.
Zalezi co mate ve smlouve, UFON mi nabize 4 mega s agregaci 1/100 ;-)
Tchan ma slavne CRA 8 mego ADSL kde je agregace 1/50 a  3 dny v tydnu se
na tom neda nic delat, protoze vsichni poskytovaltele v okoli pripojuji
lidi na adsl, takze kvalita mizerna
a nic nevyreklamujete.
LK