zaujimave citanie - synchronizacia a asynchronne logicke obvody

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Říjen 4 20:13:52 CEST 2009

S asynchronim navrhem je spojeno docela dost problemu. Co si ja
pamatuju, je to napriklad delka spozdeni. Zatimco u synchroniho
navrhustaci, ze to mezi registry ma spozdeni mensi nez perioda
hodinoveho signalu, u asynchroniho designu musite byt schopen zarucit
spozdeni v danem intervalu. Kdyz to bude moc rychle, je to stejne
spatne jako kdyz se signal prenese moc pomalu. Dalsi problemy
spocivaji primo v design flow, ale ty uz presne nevim.
To ze je navrh slozitejsi je urcite take problem, protoze i synchroni
navrh je pro spoustu lidi docela problem.
Honza