Re: ByteFest

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Říjen 4 08:51:04 CEST 2009

Ja jsem se tam byl podivat m.j. proto ze jsem sveho casu pracoval v podobne firme:
http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/report?sysinf.vypis.CEK=118667&sysinf.vypis.rozsah=uplny&sysinf.@typ=transformace&sysinf.@strana=report&sysinf.vypis.typ=XHTML&sysinf.vypis.klic=27240977606c6c69e431f9531d13f271&sysinf.spis.@oddil=C&sysinf.spis.@vlozka=60945&sysinf.spis.@soud=M%ECstsk%FDm%20soudem%20v%20Praze&sysinf.platnost=02.10.2009
v dobe kdy se slavilo smontovani ctyrmilinteho pocitace a pak nam sdelili ze petimilionty uz nebude, zkouselo se tam taky montovani televizoru, asi ne zcela uspesne. Taky jsme se doslechl ze to tam ma foxconn prevzit ale pry to byla jen fama.

Dobrý den,

Já jsem se tam byl podívat taky.
Při plánování těch provozů měli trochu velké oči. Ta továrna jede tímto způsobem v podstatě od zahájení provozu loni v září. Chvíli mají práci, potom dělníky propustí, a výroba nějaký čas stojí. Potom zase najmou další dělníky, a potom zase chvíli fungujou. To, že nám tam dneska říkali, že se rozjede výroba v celém provozu do konce roku bych považoval za docela velký blud.

Škoda, že nám neukázali i tu druhou půlku. Tam vyrábí ACERy notebooky, LCD televize, APPLE počítače, a kdoví, co ještě.

Každopádně, já bych to tam za 14kKč hrubého nedělal :-) Tu montáž počítače, kterou předváděla Markéta (ta blondýna v předváděcí místnosti) musí zvládnout za 4 minuty - norma je 15ks za hodinu.

S pozdravem,
--
Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic