RE: RFC35B-TP Grafický displej 320x240 TFT 3,5" RGB touch panel d TME?

Tomas Dresler dresler@hw.cz
Sobota Říjen 3 18:44:02 CEST 2009

Krom ceny "znacky", která odhaduju dela 75% ceny, nemuze byt zbytek SW
vyvoj, licence za kom. protokoly, royalties apod.? Ono udelat něco
certifikovaneho na chranenou sbernici není levne, minimalne v malem mnozstvi
:-(

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler@hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of j.Krajinka@seznam.cz
Sent: Saturday, October 03, 2009 4:54 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: RFC35B-TP Grafický displej 320x240 TFT 3,5" RGB touch panel d
TME?

Kdo byl na letosnim ForARchu tak si nemohl nevsimnout dvou veci, rozlezli se
tam prodavaci slunce (FV panelu a je na case je zariznout} jako dalsi
neprehlednutelnou skupinu jsem zaznamenal prodavace chytrych domu.
Mimo jine nabizeli i dotykove ovladaci panely za cca 40k Kc, v podstate to
byl tento nebo jemu podobny modul  prikryty deskou z kartacovaneho nerezu.
Asi si take objednam jeden  kousek s 7" LCD, no nekupte to za ty prachy.

Domovska stranka projektu
http://www.friendlyarm.net/products/mini2440#

Jirka

>Neco takoveho s tim planuju - displej v predsini, kde bude teplota,
predpoved a odjezdy nejblizsich autobusu nebo tak neco...
KR