Triak - nezastavil se nejak vyvoj, stmivace OSRAM?

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pátek Říjen 2 16:10:47 CEST 2009

Teď jsem se díval na sortiment polovodice.cz a po triaku ani vidu ani
slechu. Přitom dělají IGBT, takže dobu snad nezaspali.
Dalo by se zobecnit že pro rozsahy nad 50A se ty triaky nehodí vyrábět?
Tyristory antiparaelně asi budou mít menší napětí v sepnutém stavu?
Umíte to někdo vysvětlit?
Lubor