Re: Optická "laserová" myš

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 1 21:04:00 CEST 2009

 1.10.2009, 20:58:23

Rozborka hlodavce je vetsinou otazka jednoho sroubku. Tak snad neni
tak tezke, podivat se, co je kde za snimac. Problem muze byt s
dohledanim prislusneho DS. Ja mam v te sve (uz ponekud obstarozni,
ale stale funkcni) cosi od Agilentu, takze DS jsem sveho casu bez
problemu nasel.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz