Re: vypocet amplitudy z Re a Im

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 1 19:31:33 CEST 2009

Tohle je evergreen.
Nejrychlejší aproximace je max(abs(i)+abs(q)) + min(abs(i)+abs(q)).
Poměrně rozumného výsledku lze dosáhnout pomocí
a * max(abs(i) + abs(q)) + b * min(abs(i) + abs(q)).
Doma mám učebnici DSP, která rozpitvává, jak zvolit konstanty a, b a jaké přesnosti lze dosáhnout.
Ještě jste nám nesdělil, jak přesně to chcete.
Vojta Bubník