Stolni frezka MF70

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Pondělí Listopad 30 21:03:57 CET 2009

Dnes jsem se na ni take dival, ale ma posuv 134 x 46 mm. Kdyz jsem si vystrihl takovy obdelnik z papiru
tak my bylo jasne ze je to velmi malo, tedy na dirky to staci.
Petr
  ----- Original Message -----
  From: Zdeněk lada
  To: HW-news
  Sent: Monday, November 30, 2009 8:52 PM
  Subject: Re: Stolni frezka MF70

  Dobrý den,

  Jaké s ní máte zkušenosti? Je to použitelné například na přední panely
  amatérských měřících přístrojů s tím aby to vypadalo již docela slušně?
  (díry na LCD displej, tlačítka, enkodéry, konentory atd...)

  s pozdravem,

  Zdeněk Roubal

  2009/11/30 Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>

    Puvodni zprava ze dne 30.11.2009 od Milan Petržilka:

    > Zdravim! Chystam se koupit toto:
    > http://www.elektro-naradi.cz/micro-frezka-mf-70-elektro-2386.html

    > na youtube sou zajímavá videa s motorizací os...

    > Plácnout krokáče na osy není težké, ale je možnost to ovládat přes
    > nějaký program, a hlavně, jak to připojit k PC?

    Kdyz tam placnes krokace, tak budes mit krokace na frezce, ale
    rozhodne ne CNC frezku. Srouby maji vule, bude to prdlacka. Navic ta
    frezka je fakt mala, mam ji, je to na mini vecicky.

    Ovladat to z PC, to je opravdu dost siroky pojem. Zalezi, co chces
    delat.

    Petr Zahradnik, pocitacovy expert

    Petr Zahradnik, Computer Laboratory
    Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem