Lego Mindstorms

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pondělí Listopad 30 15:29:23 CET 2009

Dobry den,

prekvapivo a necakane su Vianoce toho roku znova, a tak som sa pozeral
po hrackach. Nasiel som peknu hracicku pre deti a vecne deti LEGO
mindstorms NXT 2.0, Artikel 8547. Pekne je na nej to, ze HW aj SW su
otvorene, to znamena, ze na strankach lega sa da stiahnut dokumentacia,
schema zapojenia a aj software/firmware. V riadiacej jednotke je
ATMEGA48 a TA91SAM7S256. Programovat sa to da pomocou LabView 7.1, ktory
je v Student Edition volne k dispozicii.

Tu su odkazy:
http://mindstorms.lego.com/en-us/support/files/default.aspx#Advanced
http://www.ni.com/academic/mindstorms/

Uz len ta cena, oficialne podla