[OT] SQL vypocty se sloupci

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Listopad 30 11:36:09 CET 2009

No to takhle nelze - muzete udelat ruzne vypocty v ramci jednoho dotazu
- tedy minima, maxima, sumy atd.. ale nemuzete to michat s dalsima polema.

Je to i logicky blbina - co je vysledkem sloupecku "nazev_produktu"
relevantniho k sume jeho mnozstvi?

Tyhle funkce maji smysl kdyz se konkretne ptate a pak mate uz vetsinou
zjisteno co vlastne pocitate - tedy to co je v sekci WHERE.

Dalsi moznost je ze jsem nepochopil ceho vlastne chcete dosahnout. ;-)

Radek Vicek