Sverazna kvalita vykonoveho tranzistoru

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Listopad 29 23:09:00 CET 2009

To je skor naopak, tipujem, ze ten hruby drot u niektorych TO3 je dany technologiou a nie prudom, asi sa kontaktovalo priamo na koniec toho kovaroveho drotika.

To, ze vyzera mosadzny, to neviem, kovar je striebristy (ci skor ciernysty :-) ) nie zlty. Ale na druhej strane to nemusi byt prave hermeticke puzdro, t.j. to nemusi byt kovar.

wek