1.05 TeV!

Serych Jakub Serych@panska.cz
Neděle Listopad 29 22:36:13 CET 2009

Velka gratulace!!! Jste fakt borci. Se zajmem jsem koukal na tu prednaskovou rekapitulaci prvniho tydne a je opravdu fascinujici, jak ten kolos rozjizdite a kolik dat jste schopni ziskat jen z par pruletu breberek 27km trubkou a detektory.

Drzim palce, at i nadale vse pokracuje jak po masle

Jakub Serych