gsm pager

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Neděle Listopad 29 22:26:48 CET 2009

jsem tu po vikendu a ctu odpovedi. Diky vsem moc za tipy, ale ja blbec
neuvedl ze tam neni elektrina a budu to napajet autobaterii.

Co rikate na toto
http://www.aukro.cz/show_item.php?item=823057065

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
731 84 84 84
ICQ:104722051

Najdes neco co muzes postradat a nekomu to udela radost?
http://www2.rozhlas.cz/daruj_hracku/prezentace/prezentace.php?od=0&kolik=40