Pripojeni externi anteny k WiFi routeru

Milan Cizek cizek.milan@seznam.cz
Neděle Listopad 29 13:02:05 CET 2009

Ahoj,

> mne z tech materialu pripada, ze to neni dvoukanalove
> zarizeni, takze dva kanaly nenastavite. A sice v tom
> datasheetu pisou neco o MIMO, ale taky ze to je standard b/g
> (tedy nikoliv N), takze to spise nebudou MIMO, ale diversity.
> A pokud to budou diversity, tak dve anteny nepripojite.
> Musel byste pripojit jednu "silnou" antenu, ktera vam pokruje
> indoor i outdoor....

Ano, klasicke diversity. Takze bych to videl spis na nastaveni pouzivani
jedne z anten (vypnout diversity) a v nutnosti rozbocit pouzit T-kus, coz je
asi tak 2-3dB utlum. Prilis bych to ale nedoporucval. Radeji bych si koupil
třeba RouterBOARD s 2ma kartickama a nastavil si presne co potrebuji.

Milan
---
http://www.routerboard.sk - Vaše platforma pro routery a bezdrátové sítě