gsm pager

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Listopad 27 23:19:52 CET 2009

Soucasne zakony to kupodivu povoluji, Protitankova mina nebo serie kumulativnich nalozi, ktere v pripade naruseni projistotu zlukviduji cely blok asi neprojdou, ale podle judikatu nejvyssiho souud je nasazeni samostrilu a tudiz ipodobnych nastraznych systemu legitimni forma ochrany majetku.

pokud jde o stavebnice, tak neco ma fajzar, ale je to na muj vkus neskutecne drahy
http://kotamuda.humlak.cz/navody_manualy/Alarm/alarm.htm
neco levnejsiho http://support.pest.cz/manualy/pg_03_resetator/3_MANUAL_pg03.pdf

V neposledni rade, pokud mate Siemense a kabel tak se to da postavit do 100Kc
http://bramo.ic.cz/bramo50.htm

Tom

>Co takhle napnuty spagat a na jeho konci svetlici? Prakticka zkusenost
je takova, ze kdyz tam nekdo vleze tak se pak obvykle druhy den najde
vypalena svetlice a nekde v koute odhozene kalhoty plne genetickeho
materialu pro pozdejsi usvedceni zlodeje. Jen nevim co na to soucasne
zakony.

Ales Prochaska