gsm pager

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Listopad 27 22:56:05 CET 2009

Co takhle napnuty spagat a na jeho konci svetlici? Prakticka zkusenost
je takova, ze kdyz tam nekdo vleze tak se pak obvykle druhy den najde
vypalena svetlice a nekde v koute odhozene kalhoty plne genetickeho
materialu pro pozdejsi usvedceni zlodeje. Jen nevim co na to soucasne
zakony.

Ales Prochaska