[OT] Samsung LED TV - tak trochu podvod?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Listopad 27 11:02:24 CET 2009

Hned jsem to byl vyzkouset a mam tam jen nejake informace o tom co
nam bude televize tlacit do hlavy odpoledne a co zitra, ale zajimave
veci jako spotreba chybely. Nemusi se to nekde zapnout nebo povolit?
Nebo mam smulu a umi to jen nektere modely (cemuz bych se taky
nedivil, protoze je klidne mozne, ze nektere modely jedne modelove
rady jim zkonstruovala a vyrabi uplne jina firma :-))?.

Ales Prochaska