slucovac

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Pátek Listopad 27 09:02:06 CET 2009

Milan Petrasek napsal(a):
> DDV,
>
> v anténní technice se nějak neorientuji, ale mám univerzální anténu
> pro CDMA, GSM, UMTS a Wifi (360MHz-5.8GHz) a má jeden připojovací
> konektor. Existuje nějaký slučovač jak všechna ta zařízení k anténě
> připojit?

Pro slouceni ruznych frekvenci (coz by zde melo byt splneho, jen si
nejsem jisty frekvenci UMTS) se pouziva diplexer. Obecne bych ale misto
spojovani pouzil vice anten, bude to jistejsi. Uvedomte si, ze kdyz
jedno zarizeni vysila, tak ostatni prijimaji pomerne silne signaly,
protoze utlum diplexeru mezi porty bude vzdy konecny.
Antena zrejme bude urcena pro prime pripojeni k nejakemu multifunkcnimu
zarizeni.
Lada