[OT] Samsung LED TV - tak trochu podvod?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Listopad 26 19:42:57 CET 2009

Diky za info, me se presne to co popisujete zdalo (mam serii 7000), ale kdyz jsem to psal sem do konfery, lidi me oponovali, ze to tak neni.
Je to videt i na merici spotreby (kdyz se pri koukani na TV stiskne tlacitko "i", ukaze se na obrazovce meric spotreby a na nem je jasne, ze staci par hodne svetlych bodu na obrazovce a spotreba jde okamzite nahoru). Proste jas LEDek se urcuje podle nejsvetlejsiho mista v danem obrazu a kontrast 1:milionu mozna plati, ale mezi celkove tmavou scenou, kdy jsou LEDky skoro zhasnute a hodne svetlou scenou, kdyz sviti naplno, ale ne mezi cernym a bilym pixelem na jedinem obrazu.

Na druhou stranu mam tu televizi uz skoro ctvrt roku a musim rict, ze jsem s ni maximalne spokojen. Zvuk, ktery byl na zacatku prusvih spravili v jednom z firmwaru, a ted nedavno jsem po dlouhe dobe konecne na par dni chytil experimentalni CT1 v plnem HDTV a to je proste parada.

Jakub Serych