[OT] Samsung LED TV - tak trochu podvod?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 26 17:53:04 CET 2009

Oni se tim ani netaji, jen marketing v evrope ponekud zkratil nazev technologine, ktera se jmenuje edge-lit LED na LED.
Neco jako jiste pane pomocny uciteli, nechme toho proc se oslovovat plnym titulem, rikejte mi proste pane uciteli :-)

Trochu jsme googlel a tady je foto jak to cele vypada
http://asia.cnet.com/reviews/home_av/tvs/popup_image.htm?path=http://asia.cnet.com/i/r/2009/tv/62053016/led_mod_500x375.jpg

Hmmm, to vazne?
A tolko som sa nacital v poslednom case o zonovom podsvieteni, este som to aj manzelke vysvetloval... Zase budem pred rodinou vyzerat ako totalny pako, ktory machruje ze je elektronik a vobec sa v elektronike (rozumej: "biela technika", mobily, pocitace atd.) nevyzna... ;-)

wek