PIC rady 32

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Čtvrtek Listopad 26 08:48:18 CET 2009

64MB samozrejme nieje vnutri, to je jeho moznost adresneho priestoru.
Ked na nieco potrebujem tolko pamate, tak obetujem jedno poobedie a tie
cesticky k pamati nakreslim:) Ale internych 256kB je vacsinou dost. Ide
skor o to, ze je ta moznost pouzit tolko priestoru, co na PIC nejde.
Niektore modely maju moznost 2MB externej flash, to je vsetko. O
periferiach sa hadat nebudem, to som presne pisal, ze aj ten PIC32 mi
pride vybaveny velmi dobre...