Jak spinat topnou spiralu

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Středa Listopad 25 15:39:42 CET 2009

No ono uz to moc prenosne neni ted, jedna se o tohle:
http://www.jobo.com/jobo_service_analog/us_analog/instructions/instructions_manual_cpa-2_cpp-2_00.htm
resp. http://www.bonavolta.ch/hobby/en/photo/cpa2.htm

Je to skoro metr dlouhe, po naplneni vodou to i neco vazi. Problem je v tom,
ze diky tomu, ze je to takovahle krava, tak nevim, kam bych rozprostrel
streva te lednice, uz takhle to mam v komore tak "na akorat" aby tam bylo k
hnuti, proto mne napadnul spis ten peltier.

Jo a optotriak s triakem by byl asi levnejsi reseni, vyzkousim, co to se
mnou udela :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Tomáš Hamouz" <hamouz@alsoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 25, 2009 3:12 PM
Subject: Re: Jak spinat topnou spiralu

Vzhledem k tomu že spínáte odporovou zátěž, tak optotriak se spínáním
v nule a obyčejný triak za ním by mohly vyhovět za méně peněz.

Když už tam budete dávat PIC, myslím že by stálo za námahu
implementovat PID regulaci s PWM řízením výkonu, můžete při víceméně
stejné námaze dosáhnout podstatně lepších parametrů.

Pokud to nemá být přenosné, tak bych se na chlazení snažil použít
vykuchanou lednici.

Tomáš

> [...]

PK> termostat, ktery udrzuje teplotu vody v rozmezi pokojove az +40st C,
akorat
PK> ze ten termostat je klasicky s kapilarou a hysterezi kolem dvou stupnu
(voda
PK> ma nuceny obeh, takze promichavani je zajisteno).

PK> Chtel bych k tomu udelat nejake mirne inteligentnejsi rizeni, stejne tak
PK> bych se rad dostal na vyssi presnost (pendlovani v rozmezi dvou stupnu
se mi
PK> nelibi, rad bych se vesel do jednoho).

PK> Vychazi mi to na oblibenou kombinaci PIC + LCD +DS1820 + par tlacitek.
No a