LHC: prve kolizie

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Listopad 25 14:11:04 CET 2009

Rozhodne jsem se Vas nechtel dotknout a nemyslim si ze muj prispevek
vypovidal o najivite. spise jsem to spatne vysvetlil.

Rakovinu si samozrejme nikdo neplanuje, chtel jsem tim upozornit na
to, ze nektere projekty jsou proste v soucasnte dobe stratove a jejich
zisk muze spocivat v tom co pomuze uzke skupince lidi za dlouhou dobu.
Napriklad prave tyto a podobne vyzkumy, ktere umozni postaveni lepsich
lecebnych metod. Ale metody ktere se vytvori na zaklade soucastnych
vyzkumu v CERNu nebo i jinde dojdou do medicinskho uplatneni az za
nejakou nekratkou dobu. Proto ta poznamka o stari. Jestli se nekdo
pta, jak on s takoveho projektu bude osobne profitovat, tak musi byt
mlady,a by se uplatneni techto technologii dozil. Mozna je to cynicke,
ale je to pravda.  A samozrejme musi uvazovat, ze nekdy bude nemocny.

Prave proto, ze spousta veci se dopredu neda naplanovat (jako ta
nemoc), nelze u veci jako je vyzkum odpovedet na otazku zisku a vyzkum
by mel byt podporovan jako forma investice do budoucna.

Pokud si stale myslite, ze je to naivni, tak mi prosim objasnete v cem
(klidne i soukromne)

Honza

PS: Jak vite, ze nikoho z mych blizkych nepotkala rakovina?

Jan Kastil
galloth@jabbim.cz