LHC: prve kolizie

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Listopad 25 13:22:13 CET 2009

Ja bych si vybral oboji. Proste investovat do vyzkumu a skolstvi a tim padem budou penize i na vystavbu infrastruktury. To znamena premyslet hoodne dopredu a to se zjevne u nas nedari. (A taky do toho asi hodne zasahuje korupce)

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Kadečka
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, November 25, 2009 1:01 PM
  Subject: Re: LHC: prve kolizie

  2009/11/25 Pavel Hudecek <phudecek@tiscali.cz>:
  > 2 se ovšem ukázalo jako chybné. Praktický přínos se ale stejně dostavil, i
  > když ve zcela jiné podobě než očekávali.

  To jo, ale cíl byl v každým případě nějaký praktický využití. V
  případě CERNu a LHC je ale cílem... co vlastně?

  > Osobně si myslím, že základní výzkum je jedna z mála státních aktivit, která
  > má smysl. Kdybych si mohl vybrat, jestli poslat 17 Kč Cernu a 150 Kč ČT,
  > nebo to prohodit, ČT by dostala 17 :-) Nebo kdybych si mohl vybrat, zda mi
  > pod barákem budou stavět tunel Blanka, nebo tunel LHC, ...

  No kdybych si já měl vybrat, jestli se má postavit obchvat města nebo
  tunel LHC, vyberu si ten obchvat. Ale jestli má Blanka charakter
  obchvatu, to nevím. Mně je bližší ten obchvat, protože se u nás zrovna
  staví, snad to dodělaj do konce příštího roku. Mluví se o něm ale už
  asi 20 let nebo dýl ;-)

  P.K.