LHC: prve kolizie

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Listopad 25 13:10:15 CET 2009

A je temer jiste, ze s obchvatu by jste take mnel mnohem vetsi uzitek
nez z LHC. Snad jen pokud jste hodne mlady a ve stari planujete
onemocnet nejakou rakovinou, tak pak by pro Vas LHC mohla byt dobra
investice, protoze jeho cilem je zvyseni znalosti ze subatomarni
fyziky (doufam ze to rikam spravne) a prave tyto znalosti lze pouzit k
navrhu a lecebnych metod.

Kdyby takto uvazovali pred dvaceti lety, tak by uz jste ten obchvat
davno meli, ale zase by jste nemel takovy pocitac, na jakem pisete
tento email.

Honza

Jan Kastil
galloth@jabbim.cz