Tiskarna nalepek

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Listopad 25 13:09:47 CET 2009

No na laserovku jsem zapomnel. Ale je na to nejaka laserovka?Jedna se o to ze ted vytisknu jeden stitek na vyrobek a za tyden druhy. To znamena tiskarna si musi najit na arsiku novy stitek.

Podivejte se na to na poste . Maji tam zajimavou jehlickovou tiskarnu. Postacka zasune arsik ze samolepkama a tiskarna ji to pekne vytiskne. (Pouzivaji to na baliky a doporucene dopisy.) Nevim jestli si program pamatuje posledni vytistenou nalepku, nebo obsluha to zada a nebo to ma nejaky snimac a tiskarna si najde sama dalsi nalepku na arsiku.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: gatilo
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, November 25, 2009 12:34 PM
  Subject: Re: Tiskarna nalepek

  25.11.2009, 12:27:34

  Co je spatneho, na leserovce, ze jste ji nezahrnul do svych uvah ?
  Velky vyber mnoha modelu, samolepky v arsich o5 ve velkem vyberu
  rozmeru a materialu, vse bezne dostupne a levne.
  Odolnost samolepky bude mnojem vyssi nez u ingoustu nebo jehly.
  A i ta barva muze byt, kdyz uz ji mermomoci pozadujete. Netusim sice
  k cemu, ale to je vase vec.

  S pozdravem Pavel
    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz