HALL sensor

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Listopad 25 10:47:05 CET 2009

A proc to nefunguje? Mam GPSku s el. kompas a nejsem spokojeny ani v lese. Odezva je nejaka divna a presnost taky nic moc.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: petrkubac
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, November 24, 2009 6:57 PM
  Subject: Re: HALL sensor

  Jenom zkusenost z robotiky - robota s kompasem poznate na prvni pohled -
  leze z neho hlinikova tyc s DPS na vrcholu priklad :
  http://robotika.cz/competitions/robotour2009/teams/robsys.jpg

  Kompas funguje v hlubokych lesich, nefunguje ve meste, v budove, v blizkosti
  ferromagnetickych kovu v blizkosti vodicu s proudem vetsim nez nekolik
  desitek mA,

  v Brne Luzankach roboti jedouci podel hranice parku sjizdeli z cesty,kdyz se
  na prilehle ulici rozjizdela tramvaj, meli problemy v pasu vedoucim napric
  parkem (roura nebo kabel pod zemi)

  Jestli chctete detekovat sever - pres halluv sensor snimajici magneticke
  pole strelky cesta pravdepodobne nevede.

  Zdravi Petr Kubac