LHC: prve kolizie

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Listopad 24 12:52:38 CET 2009

ako vravi moj byvaly sef, ak nevies svoju pracu popisat laicky par
slovami tak ju nerobis dobre :-)
Na rano som si naplanoval riadene zaspanie takze som mal trochu casu
zosmolit mail pri rannom latte. Tato tema sa objavuje casto a vsade,
takze je dobre to mat aspon nejak spisane, potom sa posle uz len linka :-)
b.