LHC: prve kolizie

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Listopad 24 12:54:58 CET 2009

Nevim kdo je schovan za slovem vieme, ale
hornici umeli stavet velke podzemni kaverny hodne dlouho pred CERNEM a to i v oblastech kde se vase nestabilni podlozi povazuje za rostlou skalu.
Pokud jde o geodezii tak i zde se celkem bezne merilo bez prime viditelnosti dlouho pred CERNEM.

To ja jen aby se na z CERNu nestal novy Sovetsky svaz :-)

PN