Re:DBV-S prijimac pre 2 TV, nie HD

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Listopad 24 09:55:24 CET 2009

Pokud koupite hentenony bazmek tak, mate jednoucelovou vec a jeste se docela nabehate. Pokud vas Gital prestane bavit nebo budete chtit, at jiz svobodne nebo protoze gital prejde na novou druziti, prejit jinam tak to muzete vyhodit nebo resite problem.

Druhou moznosti je koupit univerzalni sadu, je to sice drazsi, ale mate vice moznosti a rozsiritelnost do budoucna.
Pokud univerzalni reseni tak musite vedet jake druzice chcete lapat, v nasich koncinach ma vyznam Astra 23.2E a 19.2e prave kvuli Skylink a CS link, 13E Hotbird a 1W kvuli Digi TV.
Tohle vse se da pokryt nejakou multifokus parabolou 85cm a vetsi.
Nasledne potrebuje prislusny pocet LNB konvertoru s dvema ci vice vystupy,
dva kusy DiSEqC prepinacu s poctem vstupu => poctu LNB.
Natahnou samostatne koaxy, ke kazdemu TV jeden
Osadit libovolny prijimac a mezi prijimaci natahnout LAN, RS-232 nebo neco po cem budou umet sdilet karty.

Jake prijimace pak vybrat je jiz druha otazka, ale za cca 2500Kc jiz najdeme prvni kousky, ktere umi sdilet karty, EMU, PVR, prehravat filmy MP3 a radu dalsich veci.

Pocatecni investice je sice vyssi, ale dobudoucna pouziji univerzalne vse a pripadne menim jen prijimace, pokud si treba poridim tu plasmu.

Jirka

>Jan Martincek napsal(a):
>
> Zdravim Priatelia
>
> Bol som poziadany o radu pre nakup “satelitu” pre dvojgeneracnu domacnost.
>
> Maju 2x CRT televizory – o plazme pri troch malych detoch mozu snivat
> a rodicia maju radi velke bedne ktore sa nedaju prevrhnutJ
>
> Tak som san a to zranka pozrel a mam tieto tipy:
>
>    1. http://www.alza.sk/opticum-optibox-multiroom-dvb-s-prijimac-pro-2x-tv-d109341.htm

Projdete si toto: http://www.ab-forum.info/viewtopic.php?f=14&t=9702
Ja osobne nedoporucuji. Byl docela problem, kdyz jsem jeden komplet
"ladil" Musel jsem flashnout new fw a to je docela zabava....
Nakonec dnes stejne majitel koupil dalsi DVB-S, protoze obsluhu druhe TV
stvalo behat do druhe mistnosti.

>   1.
>

>    2. http://www.profisat.sk/na-2-tv-1-druzica-/satelitny-komplet-cz-2tv-openbox
>
> Nutne funkcie:
>
> - jednoducha ovladatelnost
>
> - Nemrznuci SW ;).
>
> - a aby isla NOVA ;) – myslim ze to sa da dosiahnut iba Glital kartou
> – nakolko Slovaci Novu blokuju.

Ja osobne bych radeji koupil dva samostatne prijimace + jednu kartu a
zapojil sdileni karty.