DVD-RW ve stolním DVD

Ales Filip nostromo@khnet.info
Úterý Listopad 24 08:56:38 CET 2009

Dobrý den,

Začíná mi blbnout DVD-RW mechanika ve stolním DVD rekordéru. Uvnitř je
tohle:
http://cgi.ebay.es/PHILIPS-313924711631-D4-2-OPEN-INTERNAL-DVD-TRAY_W0QQitemZ270454561117QQihZ017QQcategoryZ294QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Bohužel jsem nenašel nikde, jaké má ta mechanika parametry. Každopádně
je připojená na klasický IDE. Takže jsem místo ní zapojil mechaniku
GSA-H58N, kterou jsem si půjčil z PC. Mechanika čte, a vypaluje na
DVD-RW média. Jakmile ale zkusím vypalovat na DVD-R médium, tak se
roztočí, ale nevypaluje. Připadá mi to, že deska nestíhá dodávat data do
mechaniky, a vypalování se nespustí. Médium v té původní mechanice se
točí podle zvuku na mnohem menší otáčky.

Máte s tím někdo zkušenosti? Dá se vyměnit mechanika v DVD rekordéru?

S pozdravem,

--
Ales Filip