Mereni kmitaveho stejnosmerneho napeti

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Listopad 24 08:15:53 CET 2009

No, v tom pripade je skoda, ze nenapsala, ze k cemu to ma slouzit. ( to
je tu obecne problem, nekdo neco chce a nenapise k cemu )
 Je to podstatna informace. Pokud je to opravdu na "blikacky" pro
prejezdy, pak je to  1 procento blbost.
Vychazel jsem z pozadovane presnosti mereni a to mozna bude i s nejakym
lacinejsim osciloskopem problem.
JaKub