Mereni kmitaveho stejnosmerneho napeti

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Listopad 24 08:01:31 CET 2009

No, ja jeste jednou pisu nehlede na podminky mereni, ze nejlepsi je
osciloskop. Idealni pametak a jednotliva mereni ulozit a pojmenovat.
Nejaka nahrada s D,R,C muze vnest urcitou chybu treba kdyz budou mit
jednotlive impulzy ruznou hodnotu, nebo budou "courat" v rozmezi treba 1V.
Argument ze osciloskop nejde pouzit neberu. Kdyz neco potrebuju zmerit (
presne) tak proste tomu musim venovat cas, techniku a trochu rozumu..
JaKub