LHC: prve kolizie

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pondělí Listopad 23 23:33:06 CET 2009

:-))
Nie som Balu, ale pripomina mi to debatu s pred roka. Vtedy (pri minulom
spustani) sa tieto otazky pretriasali dost dlho ...

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Prichy"
Balu.....jsem opravdu ale opravdu laik o cem se tu bavite, ale zminil jsem
neco v praci.
Obcas se me lidi (mechanici, ci elektrikari) ptaji
k cemu se to dela......cili uz jsou odhady jestli to pujde vyuzit
v praxi?
Co to bude znamenat pro lidstvo?

A kdyz to bude mit nejake smysluplne vyuziti
(ted myslim selskym rozumem)
na jak dlouhou dobu to vidis (jako clovek "z vnu" )