Závada NB Fujitsu-Siemens Amilo PRO

Dalibor Smolík doma@aprilla.sk
Pondělí Listopad 23 16:08:47 CET 2009

Včera sa mi kamoš snažil predviesť, že sa mu nejako rýchlo vybije
baterka v NB, zapli sme ho, chvíľu na ňom niečo robil, potom ho zavrel
(uspal sa), po otvorení ešte zablikali kontrolky, displej sa už
nerozsvietil, NB chcípol a už sa vôbec nedá zapnúť. Napájací zdroj som
skontroloval, je OK, akumulátor je tiež zdravý. Inak baterka je takmer
nová, predpokladám (pre istotu ju nabíjam mimo, meriam dodaný náboj) že
aj kapacitne bude v poriadku. Otvoril som NB, na doske v okolí zdroja
nie je vidieť nič poškodené, kondíky nie sú nafúknuté, positky a diódy v
okolí som všetky premeral, sú OK - a teraz babo raď - kde hľadať najskôr
chybu?

Dali2