Zhoreny elektronicky predradnik

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Listopad 22 21:07:41 CET 2009

Jano,

skor nez zacnes zhanat, sos ani gme podobne asi nemaju, takze ostane len
farnell alebo elfa (rlx), sance su tuna vyssie.

Neviem co stoja take predradniky, ale take od philipsu alebo osramu na ktore
som sa preklikal cez nejake typy, ktore tu odporucili, tak tie vyzerali
velmi dobre. Ostatne ako tu uz padlo, sanca na uspesnu opravu je tak odhadom
60:40. Ja osobne by som zacal bastlit nieco vlastne na baze irf2153, myslim
si, ze tu je sanca ovela vyssia. Pri tych samo-domo kmitajucich, ktore mas
aj Ty sa bez osciloskopu nepohnes a to budes nad tym travit este niekolko
bezsennych noci. Rozhodni sa ale sam.

A.

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 22, 2009 8:37 PM
Subject: RE: Zhoreny elektronicky predradnik

Hmmm.

Povodne som vlastne chcel povedat, ze smarim ten sunt do kosa, a ze aby ste
mi doporucili, v ktorom krame toto kupim cez pult (ja viem, urcite to kupim
cez pult prelozeny cez chodbu Petra Zahradnika, ale Usti je predsalen trocha
od ruky... ;-) ). Ved ako sa zakazuju ziarovky, snad toto o chvilu zacne byt
bezny problem, ci nie?

Ale teraz som zavahal, tie odpovede naznacuju, ze ak si to sam neopravim,
budem sa tu musiet citit ako menejcenny kripel, nieco ako by som nemal jednu
ruku a obe nohy... Aj moja polovicka nieco v tomto duchu naznacuje... :-(

Sklapam teda usi a idem zohanat tie kondiky... Ale ako pozeram tak pozeram,
v beznych drogeriach nic nenachadzam, vsetko co je lowESR je velkych kapacit
na nizke napatia , co pozeram zle?

wek