CREE LED zapojeni

jirilinhart@post.cz jirilinhart@post.cz
Neděle Listopad 22 19:44:41 CET 2009

Nestacilo by pro zapojeni na 230V pouzit kondenzator, led a ochranny odpor v
serii  pro omezeni proudu ? Bylo by to asi dost velike (kondenzator), ale
ucinnost pomerne velka a jednoduche na zapojeni.

JL
----- Original Message -----
From: "Pavel" <hw@itherm.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 22, 2009 4:49 PM
Subject: Re: CREE LED zapojeni

puvodne jsem mel par techto
pak mi ale kolega sehnal vyhazene soucastky z SMT kde osazuji ledky do
svetlometu u aut (predpokladam potkavaci) a tak jsem se dostal k XR-E  Q3,
pri 3W se do nich neda podivat.
zkousel jsem par driveru z DX na 220V, ale kupovat ke kazde ledce drivej je
drahe.

proto se divam po zdroji, nejlepe z 24V, spinany, s regulovanym proudem, ale
neco takoveho neumim sam navrhnout :-(

Pavel