OT: Zmeny v PayPalu

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Neděle Listopad 22 15:38:52 CET 2009

Neni treba hned vsechno mazat, vetsinou lze podvodny email odhalit
selskym rozumem na prvni, maximalne druhy pohled. A pokud mate
pochybnosti ohledne pravosti emailu, tak je moznost vyplnit na strankach
PayPalu (adresu do prohlizece samozrejme zadavat rucne, neklikat v
zadnem mailu) vyplnit formular primo urceny k nahlaseni podezreni na
phishing email a prilozit text podezreleho mailu. Vetsinou docela rychle
odpovi o co se jedna. Obecne ale plati, ze pokud se v mailu vyslovne
vyzaduje otevirani odkazu a login na nasledne otevrene strance nebo
odpoved na email a pod., tak je to stoprocentne phishing mail. PayPal
mel nekde v pravidlech veticku v tom smyslu, ze mailem nikdy nebudou
vyzadovany jakekoliv Vase osobni udaje, otevirani odkazu v mailu a pod.

Ales Chlubny