OT: Zmeny v PayPalu

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Neděle Listopad 22 15:14:37 CET 2009

Zmeny od 21.01.2010: v poplatkoch pri prevodoch medzi sukromnymi
osobami (v ramci Eurozony su tusim nulove, alebo rovnake ), pravo
docasneho (neviem ako dlho) zadrzania
poplatku pre pripady podozrenia z nelegalnych operacii,
dalej suhlas s odosielanim osobnych udajov uvedenych
na ucte PayPal do HSBC, Deutsche Bank, Experian, ID Checker
a dalsich.

Vsetko je uvedene na webe paypalu vpravo, cez sekciu
Notifications, link sa vola Policy Updates.

Lubos

Ľuboš Medovarský
Accelera Networks s.r.o.

adresa Landauova 16