OT: Zmeny v PayPalu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Listopad 22 13:33:14 CET 2009

Zdravím,
  to byla otázka, nebo konstatování ? Spousta lidí totiž neví, co to je "otazník" (tento znak >>> ?) a ačkoliv se na něco ptají, tak volí větu oznamovací.

> Je to opravdu z PayPalu.......

Takže tedy, potvrzuji, je to skutečně z paypalu. Není tam ani žádný odkaz, člověk si musí najít na site paypalu sám, o co se vlastně jedná.
Našel jsem, že hlavní změna se týká doručování do Polska, kde dochází ke zdražení z 0.5%/částka na 0.55%/částka. Pak ještě nějaké kecy o tom, kdo může vidět moje transakce apod. Není tam dle mne nic kritickéúo.

Zdraví Pavel Troller