OT - televizor Sony KDL52Z5500

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Listopad 22 09:41:35 CET 2009

> To se dělá ta, že se půjdete podívat do nejbližšího elektra (v tohmle
> případě asi do nějakýho většího), případně se tam zeptáte, jestli se
> můžete podívat i z druhý strany než je obrazovka. A nebo se podíváte
> na stránky výrobce a vyberete "3D zobrazení":

> http://www.sony.cz/product/t46-z-series/kdl-52z5500

> Pavel Kadečka.

No, měl jsem takový ďábelský plán, že díky někomu kdo to případně má
doma ušetřím dvě hodiny za cestu napříč Prahou a vyhnu se indoktrinaci
speciálně k tomu vyškoleným prodavačem. Navíc jsem chtěl zkusit
dotyčného který se k vlastnictví toho přístroje přizná ještě dál
"vytěžit". Nakonec se tak stalo na úrovni privátních mailů (asi se
nechtěl veřejně přiznat), nicméně mu na tomto místě veřejně děkuji, že
mě odradil od koupě výrobku který by mi nevyhovoval :-)

Dík za ten odkaz, netušil jsem, že to existuje.

Aleš Procháska